CILJI

Cilj nam je kakovostno in profesionalno opravljati delo in s tem zagotavljati odlično skrb za stranke. Pomemben nami je odnos s strankami tako z štirinožnimi kot dvonožnimi. Želimo, da se ljubljenčki in njihovi lastniki počutijo prijetno. Z redno nego omogočam vašemu ljubljenčku:

• Pravilno nego, lep izgled

• Odpravimo ali omejimo težave s kožo in dlako

• Hitrejšo menjavo dlake in zmanjšanje izpadanje le te

• Svetovanje o pravilni negi, uporabi orodja

• Načrt nege

• Pregled celotnega telesa (če je karkoli narobe, je kakšna poškodba, izpuščaj, prisotnost zajedavcev, itd.)

• Navajanje na nego

• Odpravimo ali omejimo specifične težave

Skozi nego želimo vzpostaviti stik z vami in vašim ljubljenčkom. S tem omogočam kvalitetnejše življenje vašega štirinožnega prijatelja, vam pa več časa, da uživate z njim, s tem ko vzdrževalne probleme nege prepustite nam. Da bi lahko dosegli cilje potrebujem tudi vaše sodelovanje. Navajam nekaj napotkov, ki so pomembni za skupno sodelovanje.

• Na storitve se je potrebno predhodno naročiti na telefonsko številko +386 (0)69 907 866

• Ob prvem obisku salona s seboj prinesite potovalno knjižico živali, da lahko preverimo ustrezna cepljenja in zabeležimo rojstni datum ljubljenčka. Zvesti štirinožni slavljenci tako pridobijo rojstnodnevne ugodnosti.

• Zveste stranke so nagrajene z različnimi ugodnostmi.

• Sprejemamo tudi agresivnejše živali, a si pridržujem pravico zavrnitve, če nege ne bi mogli izvesti zaradi prevelike nevarnost fizičnih poškodb.

• Bolhe v salonu niso dovoljene. Če se jih odkrije, bo o tem lastnik takoj obveščen. Ponujamo dve možnosti: (1) Takojšno prekinitev nege in prevzem živali. Glede na izpostavljenost lahko zaračunamo stroške dezinfekcije prostora. (2) Izvedena nego in uporaba produktov za odstranitev bolh. V tem primeru se zaračuna dodatek za odstranitev bolh in dezinfekcija prostora.

• Psi, ki so naročeni samo na striženje morajo biti predhodno dobro skopani ter popolnoma razčesani in posušeni.

• Pred prihodom na nego naj ima pes dovolj časa, da opravi svoje potrebe, da se s tem izognemo nevšečnostim v salonu.

• Na dogovorjen termin pridite točno. Če ste prezgodnji počakajte pred salonom ali v čakalnici in ne trkajte na vrata negovalnega prostora (s tem vznemirjate psa na negi).

• Ljubljenčka prevzemite ob dogovorjeni uri. Če bi se med nego pojavile kakšne težave, ki bi podaljšale čas nege (npr. obsežnejše razvozlavanje, nemirnost živeli, agresivnost, itd. ) vas bomo o tem obvestili.

• Vsaki živali želimo posvetiti vso pozornost, kar pa je lažje, če lastnik ni prisoten. Na podlagi izkušenj navadno prisotnost lastnika v salonu tudi povečuje nemirnost živali in s tem podaljšuje čas nege. Ker želimo zagotavljati sproščen proces nege in časovno ne predolgo obravnavo (minimaliziran stres živali) raje vidimo, da lastniki pri negi niso prisotni. V primeru, da pri tem vztrajate si pridružujem pravico do zavrnitve ali zaračunavanja prisotnosti v znesku 10€ (če je žival preveč nemirna, agresivna, se delo podaljša, če s podaljšanjem poseže v čas naslednjega termine druge stranke).

Hvala za razumevanje in sodelovanje